سهم من از دنیا

سهم من از دنیا

شب قدر

امشب شب قدره توروخدا تواین شب منو هم دعا کنید خیلی محتاجم به دعاهاتون ...

 

 

مرا يادكن آن دم كه خدا راتلاوت ميكني شايدبه صداقت تو، من نيزاجابت شوم.

 

***التماس دعا***



نظرات شما عزیزان:

adelgh
ساعت23:07---19 مرداد 1391
سلام دوست عزیز وب زیبایی داری ممنون میشم که به انجمن ما هم سری بزنی
شما میتونین در این انجمن عضو شین واز امکاناتش بهره مند شین
ممنون میشم بیان..........................


مهدی
ساعت23:01---19 مرداد 1391
ای سپهر کج مدار کج منش



ابن ملجم را بگو زحمت نکش



من ز شمشیرت ندارم واهمه



چون دلم تنگ است بهر فاطمه



سیلی انروز که زهرا خورده بود



در همان ساعت علی هم مرده بود



فزت و رب الکعبه



شهادت امیر المومنین ، مولا علی (ع) بر شما و خانواده محترم تسلیت باد



التماس دعا در این شب بسیار بزرگ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: لیلا ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

این روزها حال وهوای خوشی ندارم.آسمانی ابری رویم سایه انداخته ویک دلتنگی کوفتی که رهایم نمیکند.نه یاری برای همدردی میبینم ونه مامنی برای آرامش.بدتر از همه آدمهایی که بی تفاوت از کنارم میگذرند رد پای وحشتی عظیم را در چشمهای من نمی بینند.چیز هایی در من در حال فرو ریختن است که سالها برای ساختنشان زحمت کشیده ام.که اگر بیافتد این اتفاق دوباره بنا کردنشان محال است.دلم میخواهد اینهمه بی اعتمادی را استفراغ کنم . الان بیشتر از هر وقت دیگری آرزو میکنم ای کاش یک اسب داشتم.دستم را فرو میکردم توی یالهایش.سوارش میشدم وچهار نعل میتاختم..........


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , leilayeinroozhayeman.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM